Battalgazi Belediyesi Şubat Ayı Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi

Battalgazi Belediyesi Meclisi Şubat ayı olağan toplantısında bir araya geldi. Toplantıda imar ağırlıklı olmak üzere 9 gündem maddesi görüşüldü.

YEREL - 03-02-2026 17:32

Battalgazi Belediyesi Şubat Ayı Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi

 

Battalgazi Belediyesi Şubat ayı olağan meclis toplantısı, Belediye Meclis Salonunda Başkanvekili İdris Boztaş başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantı, yoklama, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından başladı. Ocak ayına ait meclis karar özetleri oy birliğiyle kabul edildi.

Toplantıda, ağırlıklı olarak imar konuları olmak üzere toplam 9 gündem maddesi görüşüldü. Gündem kapsamında mahallelerdeki imar planı değişikliklerine ilişkin komisyon raporları ele alınırken, belediye hizmetlerinde kullanılmak üzere yapılması planlanan bazı alımlar ile çeşitli yatırımlara yönelik konular da meclis üyelerinin değerlendirmesine sunuldu.

Gündem maddelerinin görüşülmesinin ardından toplantı sona erdi. Bir sonraki olağan meclis toplantısının ise 3 Mart Salı günü Battalgazi Belediyesi Meclis Toplantı Salonunda yapılmasına karar verildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
YKS Gününde Battalgazi Zabıtası Sahadaydı

YKS Gününde Battalgazi Zabıtası Sahadaydı

20-06-2026 - YEREL

Battalgazi Zabıtasından İnşaat Firmasına Cezai İşlem

Battalgazi Zabıtasından İnşaat Firmasına Cezai İşlem

19-06-2026 - YEREL